Avís legal

Condicions Generals

Les presents condicions generals s’apliquen estrictament a tots els pagaments de quotes, serveis i productes efectuats a escolaalegre.tpvweb.com

Tot comanda feta al web escolaalegre.tpvweb.com implica necessàriament a títol de condició essencial, determinant i imprescindible, l’acceptació sense reserves pel client de les condicions generals de venda el dia en què es dugui a terme la comanda corresponent. A més, el client reconeix que l’acceptació de les presents condicions implicarà l’aplicació d’aquestes a la comanda a què es refereixen, així com a tot comanda posterior, amb excepció d’aquells casos en què noves condicions siguin posades en el seu coneixement per Institut de Manuel de Cabanyes. El fet que no recorri en un moment donat a qualsevol de les presents condicions no pot ser interpretat ni equivaldrà a renunciar a recórrer a elles en el futur o en el passat.

Llei aplicable i jurisdicció competent

La interpretació i l’execució de les condicions, així com tots els actes que es siguin conseqüència d’elles, quedaran sotmesos a el dret espanyol, llevat que hi hagi disposicions d’ordre públic contràries a això.

Preus de quotes i serveis

Els preus publicats són en Euros (€) i són vigents excepte error tipogràfic. Els preus indicats són preus finals, incloent, en cas que apliqui, els impostos. En qualsevol cas se li indicarà a el client abans que faci el pagament.

Enviaments

En general no apliquen enviaments. Els possibles productes físics que es puguin adquirir es recolliran a l’escola. En el cas que algun producte s’envii a domicili, s’especificarà de forma clara a la plana del producte i el preu d’aquest contindrà les possibles despeses d’enviament.

Devolucions

De forma consensuada amb les famílies es poden fer devolucions totals o parcials de quotes i serveis pagats no disfrutats. Les devolucions es faran a la mateixa targeta de crèdit o forma de pagament en la que s’hagi fet la compra inicial.

Per sol·licitar devolucions cal posar-se en contacte amb la secretaria del centre per estudiar cada cas particular.

Registre d’usuaris

Per navegar per la botiga on-line no cal estar registrat, però, per a realitzar una compra hauràs de crear un compte de client o bé realitzar la teva comanda sense registrar-te, simplement indicant les teves dades i direcció per poder realitzar-te l’entrega.

Menors d’edat

Els menors d’edat han de sol·licitar i obtenir el permís dels seus pares, de tutor o de representant legal abans de poder accedir als serveis i / o continguts de la web. Queda prohibit l’accés i ús de l’portal als menors d’edat no autoritzats.

Procés de pagament de qüotes i serveis

Fer pagaments de qüotes i serveis des de la web és molt senzill, simplement afegeix el servei que vulguis a la cistella i posteriorment fes clic al botó “Confirmar” que trobaràs a dit en el propi carret (a la zona superior de la mateixa).

A continuació segueix aquests tres senzills passos realitzar la compra:

• Identificació en el Sistema. Per poder realitzar compres hauràs d’accedir al teu compte de client o bé crear un nou compte en cas que no el tinguis, encara que també tens la possibilitat de realitzar la teva comanda sense registrar-te. En el cas que tinguis un compte. A l’hora d’efectuar un pagament caldrà que especifiquis a la plana final el nom de l’alumne i curs a la que fa referència el pagament. En cas que hagis de pagar serveis per més d’un alumne, es recomana fer-ho en dues comandes diferents per identificar millor a qui fa referència.
  • Seleccionar Forma de Pagament. El sistema et mostrarà les formes de pagament disponibles. Podras pagar amb targeta de crèdit o Bizum. Per pagar amb Bizum primer cal que configuris en el teu propi banc, un codi secret que et demanarà en el procés de pagament. La gestió dels cobrament la fem amb el TPV Virtual de Banc Sabadell a través de Redsys o Paycomet. L’import pagat arriba directament al compte bancari de l’Institut.

Contacte

En qualsevol moment pots posar-te amb la secretaria del centre per sol·licitar més informació o resoldre els teus dubtes a través del formulari de contacte o trucant-nos per telèfon

Titularitat del lloc web

La titularitat de TPV Web i dels llocs associats és de:

Tellfy Comunicaciones
NIF: B01801406
Domicili: Rambla Catalunya 33, Bj-1. 08007 Barcelona
Contacte a través del formulari de la seva web

Tellfy Comunicaciones SL presta el servei de hosting de la web i la seva administració. Aplica la seva política de protecció de dades consultable a l’enllaç https://tpvweb.com/politica-de-privacidad/

Tellfy Comunicaciones SL no gestiona els pagaments i imports rebuts des de les web TPV Web, sinò que els imports es depositen directament, descomptant comisions aplicables, al compte bancari del client.

Dades fiscals del comerç

Segons la llei 34 de LLEI 34/2002, de 11 de juliol, de serveis de la societat de la informació i de comerç electrònic els informem a continuació de les dades relatives a la titularitat de l’comerç:

INSTITUCIÓN ESCOLAR ALEGRE SL
NIF: B58101569
Domicilio Social: CARRER D’ANDORRA 23-25, 08906 L’HOSPITALET DE LLOBREGAT
Teléfono de contacto: 934 376 745
Correo electrónico: administracio@ ccalegre.com

INSTITUCIÓN ESCOLAR ALEGRE SL está inscrita en el Registro Mercantil de Barcelona