PORT AVENTURA 6è de PRIMÀRIA

Benvolguts famílies,

Com ja sabem, l’alumnat de 6è s’acomiada de la etapa de primària i per celebrar-ho, cada any organitzem una estada a Port Aventura.

Les dates previstes són del 10 al 12 de juny i el seu preu oscil·larà entre els  380,00/390,00euros, depenent del nombre d’alumnes que finalment hi participin.

En el preu  estarà inclòs: el transport en autocar, l’accés il·limitat a Port aventura Park + 1 dia a Ferrari Land i la pensió completa.

El primer dia hauran de portar l’esmorzar de casa.

El pagament es podrà fer en tres terminis a través de la aplicació TELLFY i els imports seran els següents:

• 1r pagament fins el 5 d’abril, import 150,00 euros
  • 2n pagament fins el 5 de maig, import 100,00 euros
  • 3r pagament fins el 3 de juny, import a confirmar depenent de la recaptació de la venda dels entrepans.

ELS PREGUEM QUE ABANS DEL DIA 3 D’ABRIL, RESPONGUIN L’ ENQUESTA CONFIRMANT O NO LA SEVA ASSISTÈNCIA.