SORTIDA 1r d’ESO, MINES DE GAVÀ

El dimarts 16 d’abril els alumnes de 1r d’ESO aniran al “PARC ARQUEOLÒGIC MINES DE GAVÀ”

La sortida serà de 09h. a 17 h. i aniran en transport públic. Caldrà portar targeta de metro, esmorzar i dinar.

El preu que han d’abonar és de 6,40 euros.

El preu real de la sortida és de 12,80 euros per alumne. La rebaixa del preu de l’activitat s’ha pogut dur a terme pel següent:

El pagament l’hauran de fer, a través de l’aplicació TELLFY com a últim dia el dimarts 9 d’abril.

L’horari d’entrada a l’escola serà l’habitual, les 08:00 del matí.

L’assistència a l’escola és obligatòria per tot l’alumnat que no participi a l’activitat. Caldrà portar justificant mèdic o acreditatiu en cas de no assistir a l’escola.