Sortida AUDITORI Ullclucs I3-I4-I5

El proper divendres 24 de novembre  l’alumnat d’Educació Infantil I-3, I4 i I5 acompanyats/des per l’equip de mestres d’aquest cicle, faran una sortida a L’AUDITORI de Barcelona, a veure l’espectacle Ullsclucs.

Tanqueu els ulls i imagineu-vos. Sou al camp o a la ciutat? Es estiu, primavera, hivern o tardor? Matí o nit? Us proposem una passejada amb les orelles ben obertes per descobrir el entorn natural a través dels sons i les músiques….

La sortida serà al matí i aniran en autocar. El cost de l’activitat és de 19,00 euros.

El preu real de la sortida és de 24,70 per alumne. La rebaixa del preu de l’activitat s’ha pogut dur a terme pel següent:

No oblidin que els nens/es han de portar l’esmorzar i el xandall de l’escola

El pagament l’hauran de fer, a través de l’aplicació TELLFY com a últim dia el dimecres  08 de novembre, ja que hem de fer el pagament amb antelació.

Escola Alegre