Sortida Cicle Inicial Taller de Melmelades

El proper dimecres 15 de novembre,  l’alumnat de 1r i 2n de Cicle Inicial, farà una sortida  “CAN MONCAU” a La Roca de Vallès. Aniran acompanyants/des per l’equip de mestres d’aquest cicle i gaudiran de les activitat:

• TALLER DE MELMELADA

La sortida serà de 9 a 17 hores i aniran amb autocar. El preu que han d’abonar és de 20 euros. L’alumnat haurà de portar esmorzar, dinar i el xandall de l’escola.

El preu real de la sortida és de 35,50 per alumne. La rebaixa del preu de l’activitat s’ha pogut dur a terme pel següent:

No oblidin que els nens/es han de portar esmorzar i dinar (entrepans, NO TUPER).

El pagament ho poden fer a través de l’aplicació TELLFY com a últim dia el dimecres 8  de novembre.