Sortida Colònia Vidal 3r i 4t d’ESO

El proper dimecres 13 de desembre, els alumnes de 3r i 4t d’ESO, realitzaran una sortida acompanyats per l’equip de professos d’aquest cicle, al “MUSEU DE LA COLÒNIA VIDAL DE PUIG-REIG”  a Puig-Reig (Barcelona).

Les sortides programades en el curs, son obligatòries, ja que estan dins de la programació curricular del centre. Si hi ha algú alumne que no hi participa, ha de portar un justificant comunicant el motiu de l’absència, visita mèdica, documentació, o posar-se en contacte amb la direcció del centre.

• La sortida serà  de 08 a 17 hores, i es farà en
  • El preu que han d’abonar és de 23,20 euros.
  • L’alumnat haurà de portar esmorzar i dinar.

El preu real de la sortida és de 35,50 per alumne. La rebaixa del preu de l’activitat s’ha pogut dur a terme pel següent:

El pagament s’ha d’efectuar a través l’aplicació TELLFY com a últim dia el dilluns dia 4 de desembre.