TROAINES d’Eurípides 4t d’ESO

El dijous 18 d’abril els alumnes de 4t d’ESO, realitzaran una sortida a l’AUDITORI del CAMP de MART de TARRAGONA, a veure l’obra de teatre  “TROAINES” d’Eurípides.

La sortida serà de 8 a 17:00 hores i aniran amb RENFE. L’alumnat haurà de portar esmorzar i dinar.

El preu que han d’abonar és de 14,30 euros. El pagament ho poden fer a través de l’aplicació TELLFY com a últim dia el dimecres 13 de març, ja que l’Auditori ens demana fer el pagament per avançat.

El preu real de la sortida és de 28,56 per alumne. La rebaixa del preu de l’activitat s’ha pogut dur a terme pel següent: