Sortida Museu de la Ciència CosmoCaixa 2n d’ESO

El divendres 3 de maig, els alumnes de 2n d’ ESO acompanyants per l’equip de professors d’aquest cicle, aniran a COSMOCAIXA de Barcelona,  on duran a terme l’activitat “Reaccions químiques i Entrada al Museu” .

La sortida serà de 08:30h. a 13 h. i es farà en transport públic. Caldrà portar targeta de metro.

La sortida és gratuïta.

El preu real de la sortida és de 3,50 euros per alumne. La rebaixa del preu de l’activitat s’ha pogut dur a terme pel següent:

La entrada a l’escola serà al seu horari habitual, les 8 del matí.

L’assistència a l’escola és obligatòria per tot l’alumnat que no participi a l’activitat.