Sortida 2n ESO World Press Photo Barcelona 2023

El proper divendres 24 de novembre, els alumnes de 2n d’ESO, realitzaran una sortida acompanyats per l’equip de professor d’aquest cicle, a L’EXPOSICIÓ WORLD PRESS BARCELONA a  Barcelona.

La sortida  serà  de 08 a 13 hores, i es farà en transport públic. Caldrà portar targeta de METRO.

El cost de l’activitat és de 4,10 euros.

El preu real de la sortida és de 8,10 per alumne. La rebaixa del preu de l’activitat s’ha pogut dur a terme pel següent:

El pagament l’hauran de fer, a través de l’aplicació TELLFY com a últim dia el divendres 17 de novembre.