SORTIDA MOLÍ PAPERER 22/03/2024

El proper divendres 22 de març,  els/les alumnes de 3r i 4t d’Educació Primària faran una sortida al MOLÍ PAPERER a Capellades. Aniran acompanyants/des per l’equip de mestres d’aquest cicle i realitzaran una activitat que ens servirà per conèixer la història del paper, els seus antecedents, la invenció del paper, el procés d’elaboració artesanal,  i una visita guiada al Museu-Molí.

La sortida serà de 9 a 16:30 hores i aniran amb autocar. El preu que han d’abonar és de 10 euros.

El preu real de la sortida és de 26,40 per alumne. La rebaixa del preu de l’activitat s’ha pogut dur a terme pel següent:

No oblidin que els nens/es han de portar esmorzar i dinar (entrepans, NO TUPER) i el xandall de l’escola.

El pagament ho poden fer a través de l’aplicació TELLFY com a últim dia el dijous 14 de març.