SORTIDA PARC DE L’ORENETA I-3, I-4 i I-5 14/05/2024

Esgotat

Categoria:

Benvolgudes famílies,

El proper dimarts 14 de maig,  els/les alumnes d’Infantil I3, I4i I5 faran una sortida al PARC-TREN DE L’ORENETA, on gaudiran de l’activitat del funcionament de les locomotores de vapor i tres voltes en el tren al circuit.

La sortida serà de 9 a 16:30 hores i aniran amb autocar. El preu que han d’abonar és de 10 euros.

El preu real de la sortida és de 23,40 per alumne. La rebaixa del preu de l’activitat s’ha pogut dur a terme pel següent:

1. Les despeses de l’activitat que realitzaran, s’inclouran en la dotació que esperem rebre del Departament d’Educació, com a un dels centres de Catalunya que formen part del PROA +.

L’import de l’activitat serà avançat per l’escola tot i que encara no sabem quan ens pot ser abonat i si finalment ens ho abonaran.

No oblidin que els nens/es han de portar esmorzar i dinar (entrepans, NO TUPER) i el xandall de l’escola.

El pagament només es pot fer a través de l’aplicació TELLFY com a últim dia el dilluns 29 d’abril

Atentament,

ESCOLA ALEGRE